وبلاگ, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور ان ای سی (NEC)

معرفی پروژکتورهای NEC تولید شده برای بازار آمریکا (VE303 / VE303X)

ویدئو پروژکتورهای NEC سری VE-303 و VE-303X با عملکرد و قیمتی مناسب، از کنتراست بسیار بالای تصویر برخوردار بوده و در مجموع مناسب مصارف خانگی، آموزشی و اتاق کنفرانس یا جلسات کوچک یا متوسط می باشند.

در این دو مدل شاهد طراحی جدید بدنه، تعویض راحت تر لامپ، روشنایی و کنتراست بهبود یافته و نیز قابلیت پخش ۳ بعدی هستیم.

پروژکتورهای NEC VE-303 Americas Version با رزولوشن  SVGA یا ۸۰۰ در ۶۰۰ و NEC VE-303X Americas Version با رزولوشن XGA یا ۱۰۲۴ در ۷۶۸ به سرعت روشن و آماده به کار می شوند. روشن شدن اتوماتیک از طریق ورودی VGA امکان پذیر است. به علاوه هر دو دستگاه دارای تصحیح ذوزنقه ای عمودی و لنز زوم هستند. ضمن این که با استفاده از عینک های DLP-Link محتوای سه بعدی نیز قابل مشاهده است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد هر دو پروژکتور دارای شدت روشنایی ۳۰۰۰ لومن هستند که این مقدار شدت روشنایی در اتاق هایی که مقدار زیادی نور محیطی دارند کارایی دارد و  به علاوه طول عمر طولانی مدت لامپ و مصرف برق پایین این دو پروژکتور در حالت آماده به کار (standby) در مجموع باعث کاهش هزینه های نگهداری می شوند.


به علاوه به لطف فناوری ™Advanced AccuBlend ، در صورتی که منابع رزولوشن غیر اصلی به پروژکتور متصل شوند، به طور خودکار با هر سیگنال کامپیوتری همگام سازی یا سینک می گردد و پخش تصاویر دقیق را تضمین می نماید. با این تکنولوژی شما می توانید با فشرده سازی، داده SXGA را به صورت رزولوشن SVGA پخش کنید. همین تکنولوژی باعث می شود که زوم کردن بدون مشکل انجام شود. همچنین الگوریتم های ویژه ای از متن و خطوط افقی نازک در هنگام فشرده سازی محافظت می کنند.

مزایای دیگر پروژکتورهای سری VE شامل موارد زیر است:
  • تصاویر شفاف و کنتراست بالا با آخرین تکنولوژی موتور Texas Instruments DLP
  • نسبت کنتراست ۱۰,۰۰۰:۱
  • تا ۶,۰۰۰ ساعت عمر لامپ
  • پذیرش رزولوشن های دریافتی تا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
  • برخورداری از یک دکمه تغییر منبع و دسترسی به منوی دستگاه از طریق ریموت کنترل
  • دارای ورودی های ویدئویی دیجیتال و آنالوگ، از جمله HDMI با HDCP ، USB ، VGA ، RS232 ، ورودی صوتی و ویدئو کامپوزیت
  • پشتیبانی از فرمت های سه بعدی از جمله HDMI 3D ، HQFS 3D  و ۱۲۰ Hz 3D  (به شرطی که رایانه بتواند ۱۲۰ هرتز خروجی پشتیبانی کند)
  • بلندگوی داخلی ۲ وات و فن کم صدا
  • قابلیت تجهیز به عینک اختیاری (DLP-Link glasses NP02GL)

 

توضیحاتی درباره ویدئو پروژکتورهای تولید بازار آمریکا یا The Americas Version:

در کنار تولیدات ویدئو پروژکتور برای مقاصد بازارهای آسیایی و اروپایی این گروه از پروژکتورها برای بازار آمریکا تولید و عرضه می شوندو به طور معمول با برچسبی به رنگ آبی (مانند نمونه زیر) مشخص می گردند.

توضیحات بیشتر

اگر اغلب از رایانه برای ارائه های پاورپوینت، چارت ها، گرافیک ها، صفحه های گسترده اکسل و کارهای تجاری عادی استفاده می کنید، احتمالا نیازی ندارید که پول بیشتری برای ویدئو پروژکتوری با رزولوشن بسیار بالا بپردازید. ویدئو پروژکتور با رزولوشن SVGA و XGA  برای این نوع کار مناسب هستند و با توجه به قیمت شان دارای بهترین رزولوشن هستند.

(SVGA (800×۶۰۰: این پروژکتورها برای افرادی که بودجه کمی دارند مناسب است. SVGA می تواند برای ارائه ی مطالب با نرم افزار پاورپوینت، طرح های ساده گرافیکی و سایر برنامه های مشابهی که بستگی زیادی به جزئیات تصاویر ندارند گزینه مناسبی باشد.

(XGA (1024×۷۶۸: در حال حاضر یکی از رایج ترین رزولوشن ها است و با اکثر کامپیوترها و نوت بوک ها سازگاری دارد. در نتیجه برای نمایش تصاویر با رزولوشن نسبتا بالا مناسب است و ویدئو و عکسهای با جزئیات بالا را به خوبی نمایش می دهد.


 

ترجمه و تالیف: www.behprice.com ( شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *