فروشگاه اینترنتی ویدئو پروژکتور پرایس, قیمت و مشخصات ویدئو پروژکتورهای فول اچ دی, لیست قیمت ویدئو پروژکتور, وبلاگ, ویدئو پروژکتور پاناسونیک, ویدئو پروژکتور پاناسونیک (Panasonic)

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-LB383

ویدئو پروژکتور PT-LB383 محصول ۲۰۱۷ کمپانی پاناسونیک یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده دستگاه های دیجیتالی می باشد که در ساخت آن از تکنولوژی بالای پردازش DLP برخوردار است.

شدت روشنایی PT-LB353 به ۳۸۰۰ لومن می‌رسد. وضوح این دستگاه برابر با ۷۶۸ × ۱۰۲۴ پیکسل است که آن را برای استفاده‌های تجاری، اداری و آموزشی مناسب ساخته است.

لامپ ۲۳۰ واتی این پروژکتور در حالت عادی عمری برابر با ۵۰۰۰ ساعت دارد که در مقایسه با مدل‌های مختلف از شرکت‌های رقیب رقم مناسبی محسوب می‌شود که البته با استفاده از حالت کم‌مصرف Eco می‌توانید عمر لامپ را بین ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ساعت افزایش دهید.

زوم لنز ۱.۲ به کاربر اجازه می دهد تا بتواند وضوح تصویر را در هر فاصله از پرده نمایش تنظیم نماید. طراحی ویژه دستگاه باعث گردیده تا صدای کم نویز فن دستگاه که در حدود ۲۹ دی بی در حالت کم مصرف باشد، توجه حضار به نویز معطوف نگردد. تکنولوژی Daylight view که منحصر به ویدئو پروژکتور پاناسونیک است، تصویری به مراتب روشنتر حتی در محیط های روشن ارائه می دهد. دیتا پروژکتور پاناسونیک LB383 دارای پورت HDMI و Wired LAN نیز می باشد. لامپ ویدئو پروژکتور پاناسونیک LB383 مدل ET-LAL500 با قدرت ۲۳۰ وات UHM می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد پروژکتور پاناسونیک  PT-LB383

پروژکتور پاناسونیک PT – LB383 بسیار کم مصرف بوده و مصرف انرژی آن از برق شهری تنها ۳۰۰ وات است ، اگر بخواهیم در مورد طول عمر لامپ این دستگاه صحبت کنیم باید بگویم لامپ به کار رفته در این مدل از طول عمر بالایی بهره برده است به طوری که در حالت عادی ۵۰۰۰ ساعت و در حالت ECO   ۶۰۰۰  و ۱۰۰۰۰ ساعت عمر خواهد کرد . شما به راحتی می توانید از طریق ریموت کنترل نحوه زاویه قرار گیری تصاویر را روی پرده نمایش تنظیم کنید. هم چنین در صورت لزوم امکان زوم تا ۱٫۲ درصد برای تصاویر وجود دارد . اگر این ویدئو پروژکتور را در سالن ها سخنرانی یا کلاس ها مورد استفاده قرار می دهید برای راحتی شما یک بلندگوی ۱۰ وات در آن تعبیه شده است که صدا را به خوبی و کیفیت بالا نشر می دهد .

درگاه های ورودی و خروجی PT – LB 383

ویدئو پروژکتور مدل PT – LB383 از پورت های HDMI – video – Composite – component – lan – Audio پشتیبانی کرده و هم چنین قابلیت پخش از طریق پورت USB – A را داراست که از این طریق می توانید عکس های موجود در فلش مموری را به ویدئو پروژکتور منتقل کنید و یا از راه پورت USB – B  که بیشتر در جهت تعمیر دیتا پروژکتور می باشد ، استفاده کنید .

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT – LB 383

 

PT – LB 383 توانایی اتصال به وایرلس را هم دارا است و دانگل وایرلس اصلی این دستگاه از مدل  ET -WML100 است. اگر به دنبال پروژکتوری مناسب برای اداره ، شرکت ، مدرسه و … خود می گردید پیشنهاد ما به شما ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT – LB383 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *