امکان بازگرداندن کالا

امکان بازگرداندن کالا و تعویض کالا با هدف اطمینان شما مشتریان محترم، مهم ترین اولویت ما در نظر گرفته شده است. به جهت دستیابی به این مهم، روال بازگرداندن و تعویض کالا در زیر آورده شده است. تمام تلاش ما بر این بوده است که روال کارها، بسیار ساده و مشخص بیان شود تا شما مشتریان محترم دچار سردرگمی نشوید و با خیال راحت، آرامش و اطمینان از ما خرید کنید. در نهایت به شما اطمینان می دهیم در صورت انصراف از خرید، دریافت کالا با بسته بندی معیوب، وجود هرگونه مغایرت محصول با اطلاعات ثبت شده در سایت و همچنین وجود هرگونه اشکال فنی، به راحتی محصول را برای ما برگردانید و در نهایت از خریدتان راضی باشید. خواهشمند است تمام موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:

  • انصراف از خرید: در صورت انصراف از خریدتان به هر دلیل، تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، اگر پلمب دستگاه باز نشده بود، به ما اطلاع دهید و دستگاه را بازگردانید. حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا توسط انبار پروژکتور پرایس، هزینه برای شما واریز می شود. تشخیص باز نشدن پلمب دستگاه با انبار پروژکتور پرایس است.

  • بسته بندی معیوب: در زمان تحویل دستگاه، اگر بسته بندی معیوب بود، دستگاه را تحویل نگیرید و برگردانید و تا 24 ساعت به ما اطلاع دهید. پس از دریافت کالا و تأیید انبار، در کمترین زمان محصول مجدداً برای شما ارسال می شود.

  • مغایرت: در صورت داشتن هر نوع مغایرت مشخصات دستگاه فاکتور شده با مشخصات آن محصول در سایت (رنگ، گارانتی و …) حداکثر تا 3 روز پس از دریافت محصول، به ما اطلاع دهید و دستگاه را برگردانید. پس از دریافت کالا در کمترین زمان، کالا با مشخصات درست برای شما دوباره ارسال می شود. در این حالت، اگر همان محصول موجود بود، در کمترین زمان برای شما تعویض و دوباره ارسال می شود. اگر موجود نبود، طی تماس تلفنی و با توافق مشتری، با کالای مشابه تعویض می شود و تفاوت قیمت دریافت یا پرداخت می شود. همچنین در صورت عدم توافق خریدار، کل هزینه برگشت داده می شود.


هزینه های ارسال و بازگشت محصولات چگونه است؟

به جز هزینۀ ارسال محصولات زیر 2 میلیون تومان و هزینۀ بازگشت محصول در صورت انصراف از خرید، تمام هزینه های دیگر بر عهدۀ پروژکتور پرایس می باشد. (هزینۀ بازگشت محصولات با بسته بندی معیوب به انبار پروژکتور پرایس، هزینۀ ارسال مجدد محصولی که بسته بندی معیوب داشته به خریدار، هزینۀ بازگشت محصولات دارای مغایرت به انبار، هزینۀ ارسال مجدد محصول دارای مغایرت به خریدار)


نکات قابل توجه دیگر

  • موارد بالا مربوط به تعهدات پروژکتور پرایس در مورد تمام سفارشات می باشند و ارتباطی به گارانتی دار بودن یا نبودن محصولات ندارد.

  • محصولات مرجوع شده ابتدا باید توسط انبار پروژکتور پرایس دریافت و تأیید شوند. سپس در کمترین زمان، برای ارسال مجدد یا استرداد وجه اقدام خواهد شد.

  • استرداد وجه، حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت کالا و تأیید انبار انجام می شود.

  • دستگاه هایی که مرجوع می شوند باید حتماً همراه با تمام لوازم و با بسته اصلی و بدون هرگونه آسیب فیزیکی باشند.

  • قبل از ارسال محصولات به انبار پروژکتور پرایس، با ما تماس بگیرید تا محصولات به روش بهتری ارسال شوند.

در صورتی که هر سؤالی در خصوص این موارد دارید، می توانید از طریق شماره تلفن 93 93 23 37 – 051 با ما تماس بگیرید.

 

با سپاس از همراهی شما

فروشگاه آنلاین پروژکتور پرایس (ProjectorPrice.ir)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *