وبلاگ

معرفی ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W

NEC-NP-P554W

معرفی ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W

ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W ، دارای رزولوشن WXGA 1280×800 می باشد و از روشنایی 5500 انسی لومنز و کنتراست 20,000:1 بهره می برد. این پروژکتور از سری P شرکت NEC می باشد که این دسته ویدئو پروژکتور مناسب کلاس های آموزش رده بالا می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W

معرفی ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W

ویدئو پروژکتور NEC NP-P554W توانایی نمایش تصاویر به صورت شارپ، واضح و روشن را دارا می باشد. این دستگاه قابلیت های زیادی را برای نصب آسان از قبیل لنز شیفت عمودی و افقی در خود جای داده است. علاوه بر این، تصحیح Keystone افقی و عمودی و تصحیح Cornerstone به شما این اطمینان خاطر را می دهند که تصاویر به خوبی و مستطیل شکل بر روی صفحه، نمایش داده شوند حتی در صورتی که چالش های در مقابل نصب پروژکتور در محل داشته باشید.

طول عمر بالای لامپ دستگاه، با فعال سازی حالت Eco، عمر لامپ را تا 8000 ساعت افزایش خواهد یافت، که در نتیجه از هزینه های پی در پی برای تعمیر و سرویس دستگاه کاهش می دهد.

 

تکنولوژی Advanced AccuBlend

ان ای سیNP-P554W دارای تکنولوژی Advanced AccuBlend می باشد که دریافت تصاویر از رزولوشن های Non-Native دستگاه را امکان پذیر می کند. و سپس پعد از دریافت تصاویر، آن ها را به رزولوشن Native دستگاه تبدیل می کند، که در این حالت کیفیت فیلم و تصاویر حفظ می شود و هیچگونه نویز یا کم و کاستی در کیفیت تصاویر رخ نمی دهد.

 

AutoSense

AutoSense برای هماهنگی با سیگنال اکثر کامپیوتر ها طراحی شده، به صورتی که با فشردن یک کلید، تصویر به صورت خودکار برای نمایش بهینه سازی می شود.

 

Wall Color Correction

در ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W قابلیتی برای نمایش بر روی سطح هایی که رنگ غیر از سفید می باشند را برای تصحیح رنگ دارا می باشد. در تنظیمات دستگاه شما می توانید رنگ دیوار خود را انتخاب کنید، تا دستگاه به صورت خودکار بهینه سازی را برای نمایش تصاویر انجام دهد.

 

Cornerstone Correction

این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که تصاویر مورب را به صورت عمودی و افقی تنظیم و تصحیح کنید، تا به شما تصویری تراز شده در زمانی که پروژکتور در یک زاویه ای نصب شده، ارائه شود.

 

قابلیت Direct Power Off در ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W

NEC NP-P554W دارای حالتی می باشد که اگر به صورت اتفاقی برق دستگاه قطع شود، فن ها به فعالیت خود ادامه دهند تا لامپ را به اندازه کافی خنک کند. در این حالت سنسور داخلی، دمای لامپ را بررسی می کند و در صورت بالا بودن دما از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند.

 

ریموت مجازی ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W

در صورت اتصال دستگاه به کامپیوتر با کابل VGA به طور مستقیم. امکان کنترل پروژکتور توسط ریموت مجازی بر روی کامپیوتر امکان پذیر می باشد. و دیگر نیازی به ریموت دستگاه نیست.

 

روشن و خاموش شدن سریع

این امکان به کاربران اجازه می دهد که پرزنت خود را در کمتر از 3 الی 4 ثانیه به نمایش بگذارند. همچنین بعد از خاموش کردن دستگاه، هیچ نیازی به صبر کردن برای خنک کردن نمی باشد، تا در مصرف برق صرفه جویی شود.

 

نرم افزار Crestron Roomview

بعد از اتصال ان ای سی NP-P554W به شبکه، با استفاده از نرم افزار Crestron Roomview امکان خاموش و روشن کردن چندین پروژکتور توسط این نرم افزار وجود دارد. علاوه بر این، قابلیت های زیادی برای کنترل چندین پروژکتور به طور همزمان نیز وجود دارد.

 

اسپیکر 20W

ان ای سی NP-P554W دارای اسپیکر داخلی 20W می باشد که برای اتاق های متوسط و بزرگ نیز صدای کافی را ارائه می دهد.

 

پورت های دستگاه ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NEC NP-P554W دارای پورت های انتقال تصویر، دو عدد HDMI، یک عدد VGA و یک عدد پورت Composite Video می باشد. همچنین دارای دو پورت مربوط به صدا Audio in برای ورودی صدا و پخش آن در پروژکتور و دیگری Audio Out برای انتقال صدا از پروژکتور به یک سیستم صوتی خارجی می باشد.

پورت های دیگر شامل Computer out برای خروجی تصویر با پورت VGA به یک مانیتور و یا دستگاه دیگر. و پورت PC Control برای کنترل کردن پروژکتور توسط کامپیوتر می باشد.

پورت LAN برای اتصال پروژکتور به اینترنت و شبکه استفاده می شود. و پورت USB نوع A برای اتصال فلش مموری و دانگل WiFi برای اتصال وایرلس دستگاه استفاده می شود.

همچنین دارای یک پورت HDBaseT می باشد، که یک استاندارد جدید انتقال داده و تصویر است و قادر است تمام سیم کشی ها را یکپارچه ساخته و نیز امکان اتصال به چندین نمایش گر / گیرنده را فراهم سازد. این استاندارد بدون افت سیگنال، به شکلی فوق العاده امکان دسترسی شما را به انواع و اقسام ابزار را امکان پذیر می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *