اخبار فناوری

اپسون پروژکتور لیزری EF-100 را با Android TV معرفی کرد

اپسون پروژکتور لیزری EF-100 را با Android TV معرفی کرد

در نمایشگاه CES 2020 همانند دوره‌های قبلی شاهد معرفی تعداد زیادی تلویزیون در ابعاد بزرگ بودیم اما در این بین شرکت‌هایی نیز از پروژکتورهای خود رونمایی کردند. اپسون در جریان نمایشگاه CES 2020 امسال پروژکتور لیزری اپسون مدل EF-100 را با امکان نمایش تصاویر تا 150 اینچ به جهانیان معرفی کرد؛ این پروژکتور مبتنی بر Android TV را می‌توان هم در داخل و هم خارج خانه به کار گرفت. اپسون مدعی است که روشنایی 2000 لومنز نمایش تصویر در شب و حتی روز را ممکن ساخته است.

اپسون پروژکتور لیزری EF-100 را با Android TV معرفی کرد

پلتفرم اندروید TV امکان دسترسی به بیش از 5000 اپلیکیشن مانند دیزنی‌پلاس، نتفلیکس، یوتیوب و بسیاری اپ‌های پلی ‌استور را فراهم کرده است. ریموت کنترل این دستگاه با کمک کلید اختصاصی گوگل اسیستنت کار جست‌وجو را برای کاربر ساده‌تر کرده است. این پروژکتور مبتنی بر 3LCD (نام تجاری تکنولوژی این پروژکتور) طبق ادعای سازنده 100 درصد طیف رنگی sRGB را در هر فریم به نمایش می‌گذارد؛ اپسون معتقد است که این فناوری دقت رنگ بالا و جلوگیری از حذف پدیده‌ی رنگین‌کمانی شدن به‌همراه دارد. اپسون همچنین از فناوری MicroLaser Array Projection و آرایش خاص دیودها برای رسیدن هم‌زمان به روشنایی بالا و عمق بالای رنگ مشکی بهره گرفته است.

 

پروژکتور لیزری اپسون مدل EF-100

Epson EF-100

همان‌طور که اشاره شد، این پروژکتور قادر به نمایش تصویری 150 اینچی (با رزولوشن حداکثر 1920 در 1080) خواهد بود. این تلویزیون برای ارائه‌‌ی بهترین تصویر به سیستم تصحیح خودکار برای اصلاح هندسی تصویر مجهز شده است. از منظر سیستم صوتی نیز EPSON EF-100 به اسپیکر داخلی از نوع بیس رفلکس (bass-reflex) مجهز شده؛ همچنین این محصول به خروجی استریو 3.5 میلی‌متری برای استفاده از سیستم صوتی خارجی مجهز شده است.

نمایشگاه CES 2020

EPSON EF-100 در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و مسی تولید خواهد شد. برچسب قیمتی 1000 دلاری برای محصول جدید اپسون درنظر گرفته شده است و عرضه‌ی آن از اواخر ماه میلادی کنونی آغاز خواهد شد. نظر شما در مورد پروژکتورها و استفاده از آن به‌عنوان تلویزیون چیست؟ به‌نظر شما این محصول قیمت معقول و آینده‌‌ی روشنی خواهد داشت؟

 


منبع: zoomit.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *