اخبار فناوری

تلویزیون رول‌شدنی ال‌جی با قیمت 87 هزار دلار راهی بازار شد

تلویزیون رول‌شدنی ال‌جی با قیمت 87 هزار دلار راهی بازار شد

بعد از سال‌ها تبلیغات، بالاخره تلویزیون‌های رول‌شدنی OLED شرکت ال‌جی راهی بازار شدند. قیمت این تلویزیون‌ها ۸۷ هزار دلار است.

ال‌جی سال‌ها بود که درباره‌ی ساخت تلویزیون رول‌شدنی سخن می‌گفت و حتی ویدئوهای تبلیغاتی آن را هم منتشر می‌کرد. حالا این شرکت اولین تلویزیونی OLED رول‌شدنی خود را در کره‌جنوبی راهی بازار کرد. وضوح این تلویزیون ۶۵ اینچی 4K است و از تنظیمات مختلفی مانند Full View و Line View و Zero View بهره می‌برد تا کاربران بسته به شرایط مختلف، بهتر از آن‌ها استفاده کنند.

تلویزیون رول‌شدنی ال‌جی با قیمت 87 هزار دلار راهی بازار شد

در سال ۲۰۱۹، ال‌جی حالت Line View این تلویزیون را نشان داده بود. در این حالت، تنها بخش کوچکی از تلویزیون رول‌شدنی ال‌جی نشان داده می‌شود که می‌تواند به‌عنوان ساعت عمل کند یا عکس نشان دهد یا کنترلی برای موسیقی باشد.

ال‌جی همیشه به این موضوع اشاره کرده است که این تلویزیون بهترین کیفیت تصویر را پیش ‌روی کاربران قرار می‌دهد، بدون اینکه فضای زیادی از خانه را به‌خود اختصاص دهد. این تلویزیون ۸۷ هزار دلاری پایه‌ای آلومینیومی دارد که به‌عنوان محل قرارگرفتن بلندگوها هم شناخته می‌شود. ناگفته نماند هنوز مشخص نیست که این تلویزیون در چه تاریخی و با چه قیمتی خارج از کشور کره‌جنوبی راهی بازار می‌شود.


منبع: zoomit.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *