اخبار فناوری

طرح متفاوت ال جی برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو منتشر شد

در حالی که کم کم به عرضه گوشی ها با نمایشگرهای تاشو نزدیک تر می شویم اطلاعات پتنت های بیشتری هم در مورد این گوشی ها منتشر می شود. پتنتی که به تازگی از ال جی منتشر شده خبر از گوشی با نمایشگر تاشو بدون حاشیه می دهد.

در پتنت ال جی نمایشگری تاشو نشان داده شده که به گونه خاصی دور یک قاب می پیچد. به عبارتی وقتی گوشی تا می شود، می تواند به شکل یک گوشی هوشمند در بیاید و البته مشابه با گوشی های پرچمدار سامسونگ هم لبه خمیده داشته باشد.

در هنگامی که گوشی تا می شود نمایشگر پشتی به صورت خودکار خاموش می شود. به نظر می رسد در این حالت نمایشگر پشتی از طریق یک آهنربا به گوشی متصل می شود. کاربر به راحتی می تواند با باز گردن گوشی از حالت تبلت بهره ببرد.

در نهایت باید اشاره کرد این پتنت تا زمانی که در یک دستگاه به کار نرود نمی توان در مورد کاربردی بودن آن نظر داد. از آنجایی که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی از گوشی های هوشمند این چنینی باشیم احتمالاً به زودی شاهد طرح های متنوعی از سوی شرکت هایی نظیر ال جی و سامسونگ خواهیم بود.

بر اساس گفته های افشاگر مشهور دنیای فناوری «ایوان بلس» ال جی قصد دارد اولین گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو را در رویداد CES سال ۲۰۱۹ در ژانویه معرفی کند. با این حال هنوز اطلاعات چندانی از طراحی و مشخصات فنی آن در دسترس نیست. امابر اساس نام های تجاری که اخیراً توسط ال جی اعلام شده احتمالاً نام این دستگاه ال جی فلکس خواهد بود.


منبع: digiato.com

یک نظر در “طرح متفاوت ال جی برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو منتشر شد

  1. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *