وبلاگ

کابل های HDMI فلت و شیلد دار سیترو

sitro hdmi cable - featuring image

کابل های HDMI فلت و شیلد دار سیترو

آیا تفاوتی بین کابل های HDMI فلت و شیلد دار سیترو وجود دارد؟

جز شکل ظاهری، هیچ تفاوتی بین کابل های HDMI فلت و شیلد دار سیترو که مطابق با استانداردهای HDMI تولید شوند وجود ندارد. اگر یک سازنده بتواند یک کابل فلت را طراحی کند که تمام رساناهای (conductors) لازم را داشته باشد و طبق مشخصات متصل شود، در نتیجه به همان اندازه ی یک کابل معمولی خوب کار می کند.

کابل های HDMI فلت سیترو

کابل های HDMI فلت سیترو کابل هایی هستند که شما می توانید برای اتصال تلویزیون HD به ماهواره، سینمای خانگی، ویدئو پروژکتور، سیستم بازی های ویدئویی یا هر چیز دیگری که دارای یک اتصال HDMI باشد، استفاده کنید. اما بر خلاف اکثر کابل های ویدئویی که تا به حال دیده اید، این کابل ها تخت و مسطح (Flat) هستند.

قیمت کابل های فلت

کابل های فلت به طور معمول گران تر از کابل های معمولی و گرد هستند. اما راحتی، زیبایی و کارایی خاص خودشان را دارند.

چرا کابل های فلت توصیه می شوند؟

یک علت جذابیت این کابل ها راحتی و انعطاف پذیر بودن آن هاست؛ به طور مثال کابل های فلت برای رد کردن از زیر فرش و یا قالیچه مناسب هستن و به راحتی زیر آن ها قرار گرفته و برآمدگی ایجاد نمی کنند.

توجه داشته باشید که کابل های فلت را در محلی که در معرض رفت و آمد زیاد است قرار ندهید زیرا رفت و آمد بر روی کابل فلت، به مرور زمان به کابل آسیب می رساند.)

همچنین اگر قصد دارید کابل های خود را از لبه ی پایین دیوار یا نواره ی چوبی دور کف اتاق رد کنید، کابل های فلت انتخاب خوبی محسوب می شوند. این کابل ها در این فضاها بسیار راحت تر نسبت به کابل های گرد قرار گرفته و تقریبا به چشم نمی آیند. علاوه بر این، کابل های فلت نسبت به کابل های گرد، رنگ آمیزی متنوع تری دارند.

همچنین کابل های فلت HDMI انعطاف پذیر تر بوده و این باعث می شود که اگر شما نیاز به پیچاندن یا خم کردن کابل جهت رد کردن از فضاهای کوچک پیدا کنید، این کابل ها انتخاب بهتری باشند. خم کردن یک کابل گرد باعث افزایش پیچ خوردگی کابل می شوند که می تواند روی عملکرد کابل تاثیر بگذارد و رساناهای داخل کابل را بشکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *