اخبار فناوری

اسپیکر بلوتوث جدید مارشال با پشتیبانی از قابلیت AirPlay 2 و دستیار صوتی الکسا معرفی شد

اسپیکر بلوتوث جدید مارشال با پشتیبانی از قابلیت AirPlay 2 و دستیار صوتی الکسا معرفی شد. این اسپیکر با نام Uxbridge Voice و با پشتیبانی از اتصال معمولی بلوتوث و Spotify Connect و دستیار صوتی الکسا، 199 دلار قیمت دارد.

شرکت صنایع Zound، جدیدترین و کوچک‌ترین اسپیکر خود را تحت برند مارشال و نام Uxbridge Voice معرفی کرد. این اسپیکر بلوتوث برای اولین‌بار از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند. در کنار فناوری استریم موسیقی اپل، این اسپیکر از اتصال معمولی بلوتوث و Spotify Connect پشتیبانی می‌کند و کاربر توانایی کنترل آن، با استفاده از دستیار صوتی الکسا را دارد. Uxbridge Voice از روز هشتم ماه آوریل با قیمت ۱۹۹ دلار دردسترس خواهد بود.

برخلاف اسپیکر بلوتوث‌های پیشینی که تحت برند مارشال معرفی شده‌اند، در Uxbridge Voice به‌جای داشتن دستگیره‌های تنظیم‌کننده‌ای به‌سبک گیتار، از کلیدهایی دراز برای کنترل صدا استفاده شده است. این کلیدها که در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده‌اند، برای کاهش و افزایش میزان صدا، باس و treble (صدای زیر) کاربرد دارند. همچنین در بخش یادشده، کلید خاموش‌وروشن دستگاه و دکمه‌ی دیگری جای گرفته است که میکروفون میدان دور الکسا را غیرفعال می‌کند.

اسپیکر بلوتوث جدید مارشال با پشتیبانی از قابلیت AirPlay 2 و دستیار صوتی الکسا معرفی شد

اسپیکر بلوتوث جدید مارشال با پشتیبانی از قابلیت AirPlay 2 و دستیار صوتی الکسا معرفی شد

پشتیبانی از الکسا و AirPlay 2 بدین معنی است که Uxbridge Voice توانایی اتصال به اسپیکرهای دیگری را دارد که از فناوری‌هایی یکسان برای ایجاد شبکه‌ای در چند اتاق استفاده می‌کنند. همچنین این محصول در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Zound وعده داده است که در کنار پشتیبانی از الکسا، در یازدهم ماه ژوئن پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل را نیز به اسپیکرهای Uxbridge Voice اضافه کند. با این ‌حال، برخلاف شرکت Sonos که پشتیبانی از گوگل‌اسیستنت را با ارائه‌ی به‌روزرسانی در اسپیکرهای حال‌حاضرش با دستیار صوتی الکسا مهیا کرد، Zound درحال عرضه‌ی نسخه‌ای کاملا جداگانه از Uxbridge Voice با قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل است. روند کنونی شرکت مذکور، مشابه‌با رویکردی است که درباره‌ی دو اسپیکر اول تحت برند مارشال با مدل‌های Stanmore II و Acton II درپیش گرفت؛ دستگاه‌هایی که تنها قابلیت پشتیبانی از الکسا را داشتند، ولی بعدها مدل‌های جداگانه‌ای از آن‌ها با گوگل‌اسیستنت عرضه شد.

 


منبع: zoomit.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *