وبلاگ, ویدئو پروژکتور

معرفی ویدئو پروژکتور EPSON مدل PowerLite L500W

EPSON PowerLite L500W - featuring image

ویدئو پروژکتور EPSON مدل PowerLite L500W

با ویدئو پروژکتور EPSON مدل PowerLite L500W از تصاویر روشن و زنده لذت ببرید. این پروژکتور دارای تکنولوژی 3LCD Laser Projection است که به لطف آن از روشنایی 5000 انسی لومنز و کنتراست بسیار بالای 2,500,000:1 بهره گرفته است. این روشنایی و کنتراست بالا در بسیاری از شرایط بر نور محیط غلبه کرده و جزئیات و روشنایی تصاویر را در نواحی تاریک حفظ می کند.

رزولوشن 1280×800 به شما این اطمینان را می دهد که تصاویر و متون در فاصله های نزدیک و دور به اندازۀ کافی، واضح دیده شوند.

Epson PowerLite L500W

پورت های تصویر ویدئو پروژکتور EPSON PowerLite L500W

اپسون L500W دارای 2 پورت VGA و 2 پورت HDMI می باشد تا امکان اتصال دستگاه های مختلف به طور همزمان را دارا باشد. یکی از پورت های VGA به طور مجزا امکان استفاده به عنوان خروجی را نیز دارا می باشد تا بدین وسیله بتوانید ویدئوی خود را در صفحه نمایش یا پروژکتور دیگری نیز به نمایش بگذارید.

صفحه نمایش

ویدئو پروژکتور EPSON مدل PowerLite L500W امکان نمایش تصاویر روشن و رنگ های زنده را با خروجی نور 5000 انسی لومنز دارد. همچنین این ویدئو پروژکتور امکان نمایش تصاویر تا 280 اینچ با رزولوشن (WXGA (1280×800 را دارا می باشد. جزئیات بالا به لطف کنتراست فوق العادۀ 2,500,000:1 کاملاً قابل تشخیص است. همچنین به خاطر منبع نور لیزری، عمر لامپ آن به 20,000 ساعت می رسد.

رفرش ریت دستگاه از 100 تا 120 هرتز است که این مورد در ویدئوهای سریع بسیار کاربردی خواهد بود.

ارتباط وایرلس

پروژکتور EPSON L500W از ارتباط وایرلس جهت نمایش تصاویر و متون از کامپیوتر، تلفن های هوشمند و تبلت پشتیبانی می کند که بدین جهت شما نیازمند تهیۀ دانگل Wi-Fi برای دستگاه خود می باشید. این قابلیت شما را از استفادۀ هرگونه کابلی بی نیاز می کند.

شرکت اپسون برنامۀ مخصوص خود را برای دستگاه های هوشمند به نام EPSON iProjection عرضه نموده که بدین وسیله به شما امکانات بسیاری مانند اشتراک گذاری تصاویر از چند دستگاه و امکان تقسیم صفحه و نمایش تصاویر از دستگاه های مختلف را فراهم می کند. در ادامه ویدئویی جهت آشنایی بیشتر مشاهده می کنید:

 

از سایر امکانات این پروژکتور می توان حالت های مختلف تصویر را برای بهینه سازی از قبیل Dynamic ، Presentation ، Cinema ، sRGB و DICOM نام برد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا تصاویر با توجه به نیاز شما در رنگ، کنتراست و سایر توابع تصحیح شوند تا بهترین دید را برای شما فراهم کند.

این پروژکتور در حالت Stand-by امکان روشن شدن به طور خودکار در صورت استفاده از VGA و HDMI را دارد که این کار در زمان شما صرفه جویی می کند و نیازی به صرف زمان در روشن کردن به وسیله ریموت یا دستگاه نیست. همچنین دستگاه منبع ورودی تصویر را نیز به صورت خودکار شناسایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *