وبلاگ

10 ویدئو پروژکتور برتر آموزشی اداری

آموزشی اداری

10 ویدئو پروژکتور برتر آموزشی اداری

در این مقاله قصد داریم 10 ویدئو پروژکتور برتر آموزشی و اداری سال 2019 را به شما معرفی کنیم. این دسته از ویدئو پروژکتور ها برای کلاس های آموزشی از لحاظ اقتصادی به صرفه و کارامد هستند. در اینجا از برند های مختلفی نظیر ان ای سی، اپسون، ایسر، اپتما و … به شما معرفی کرده ایم. در هر محصول اطلاعات پایه ای از آن را در مقاله زیر می توانید بخوانید، در صورت علاقه مندی به اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید بر روی تصاویر هر محصول کلیک کنید تا اطلاعات دقیق تری از آن را مشاهده کنید.

  • ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

ویدئو پروژکتور بنکیو MS506

 

در رده اول ویدئو پروژکتور از شرکت BenQ را به شما معرفی می کنیم که از رزولوشن 800×600 بهره برده است و دارای شدت روشنایی 3200 انسی لومنز می باشد. این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی تصویر DLP بهره برده است و جزو خوش قیمت ترین ویدئو پروژکتور های مخصوص کلاس های آموزشی و اداری می باشد. تنها مشکل این دستگاه، عدم پشتیبانی از پورت HDMI می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور بنکیو MS506 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور ایسر X118H

ویدئو پروژکتور ایسر X118H

در رده دوم ویدئو پروژکتور ایسر مدل X118H می باشد که شرکت ایسر این ویدئو پروژکتور از سری Acer Essential خود را به بازار معرفی کرده است. این سری ویدئو پروژکتور ها مناسب استفاده روزمره در محل کار یا کلاس های آموزشی می باشد. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 800×600 و دارای روشنایی 3600 انسی لومنز می باشد، همچنین این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی تصویر DLP استفاده می کند. مزیت بالای این ویدئو پروژکتور شدت نور بالای آن می باشد که قابلیت غلبه بر نور محیط را در اکثر شرایط دارد. همچنین دارای یک پورت USB می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور X118H به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور ان ای سی 303

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NP-VE303

در رده سوم ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NP-VE303 را در نظر داریم که جزو خوش قیمت ترین دستگاه های مخصوص کلاس و محل اموزش می باشد. این برند از با کیفیت ترین تولید کننده های ویدئو پروژکتور می باشد. این دستگاه آمار خرابی بسیار کمی دارد و از کیفیت و طیف رنگی بالایی برخوردار است. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 800×600 می باشد و دارای روشنایی 3000 انسی لومنز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور ان ای سی 303 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور اپسون مدل VS250

ویدئو پروژکتور اپسون مدل VS250

در رده چهارم ویدئو پروژکتور اپسون به نام VS250 را داریم که دارای رزولوشن تصویر 800×600 می باشد. این ویدئو پروژکتور توانایی خروجی شدت نور 3200 انسی لومنز را دارا می باشد. این ویدئو پروژکتور دارای تکنولوژی تصویر 3LCD می باشد. این ویدئو پروژکتور نمایش ویدئو و تصاویر واضحی را به شما ارائه می دهد. همچنین پورت های کاملی جهت انتقال تصاویر در این ویدئو پروژکتور تعبیه شده است. این دستگاه تولید شده برای بازار اروپا و آمریکا می باشد که از کیفیت ساخت و قطعات بالاتری برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور اپسون مدل VS250 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور اپتما X343

ویدئو پروژکتور اپتما X343

در رده پنجم ویدئو پروژکتور اپتما به نام X343 را داریم. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1024×768 است که توانایی نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد. این ویدئو پروژکتور دارای شدت نور 3600 انسی لومنز می باشد. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای تکنولوژی تصویر DLP می باشد. این ویدئو پروژکتور با توجه به قیمت و مشخصات آن، جزو پروژکتور های خوش قیمت این رده می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور اپتما X343 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X05

در رده ششم یک ویدئو پروژکتور میان رده از شرکت اپسون به نام EB-X05 داریم که دارای رزولوشن 1024×768 می باشد. این ویدئو پروژکتور دارای شدت نور و روشنایی 3300 انسی لومنز می باشد. این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی صفحه نمایش 3LCD بهره برده است که توانایی ارائه تصاویر شفاف و با غنای رنگ خوب و درخشندگی بالا دارد. این ویدئو پروژکتور همچنین توانایی پشتیبانی از پورت های کاملی را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X05 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X41

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X41

در رده هفتم ویدئو پروژکتور برتر آموزشی اداری اپسون مدل X41 را در نظر گرفته ایم، این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1024×768 می باشد که تصاویر با کیفیت و شفافی را به نمایش می گذارد. همچنین شدت روشنایی 3600 انسی لومنز آن با وجود مقداری لامپ و چراغ روشن همچنان تصویر بسیار خوبی را به نمایش می گذارد. این ویدئو پروژکتور دارای تکنولوژی تصویر 3LCD می باشد. این ویدئو پروژکتور مناسب ارائه مطالب و اتاق های کنفرانس کوچک و برای کلاس های آموزشی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-X41 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NP-VE303X

ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NP-VE303X

در رده هشتم ویدئو پروژکتور فوق العاده با کیفیت از شرکت ان ای سی به نام NP-VE303X را داریم. این ویدئو پروژکتور امکان نمایش تصاویر با کیفیت و متون واضح با رزولوشن 1024×768 را دارد. همچنین شدت نور این ویدئو پروژکتور 3000 انسی لومنز می باشد. این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی تصویر DLP بهره برده است که تصاویر خوبی را با این رزولوشن می تواند به نمایش بگذارد. ویدئو پروژکتور های شرکت ان ای سی از کیفیت رنگ بالایی بهره برده اند که این برند ویدئو پروژکتور را در دسته ویدئو پروژکتور های درجه یک جای داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل NP-VE303X به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB305

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB305

در رده نهم ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB305 را در نظر داریم که با داشتن رزولوشن 1024×768 و شدت نور 3100 انسی لومنز، این ویدئو پروژکتور مناسب برای مصارف آموزشی و اتاق های کنفرانس کوچک و اداری می باشد. این ویدئو پروژکتور پورت های کاملی را دارا می باشد. بنابراین می توانید دستگاه های مختلفی را به آن متصل کنید. همچنین این ویدئو پروژکتور از تکنولوژی تصویر 3LCD بهره برده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-LB305 به صفحه محصول مراجعه کنید.

  • ویدئو پروژکتور ایسر X1323WH

ایسر X1323WH

در رده دهم ویدئو پروژکتور رده متوسط و حرفه ای ایسر X1323WH را داریم. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1280×800 و همچنین دارای شدت نور 3700 انسی لومنز می باشد. از این ویدئو پروژکتور می توان برای استفاده در محیط های آموزشی و اداری بهره برد. به لطف کیفیت HD آن می توانید فیلم های با کیفیتی را به نمایش بگذارید. به طور مثال کار شما طوری است که کیفیت تصاویر در آن اهمیت بالایی دارد، به طور مثال در زمینه معماری نمایش سازه طراحی شده اهمیت بالایی دارد، که به خوبی می توان با این ویدئو پروژکتور عالی شرکت ایسر آن را به نمایش گذاشت. همچنین به لطف رزولوشن و کیفیت تصویر خوب آن می توان به عنوان سینمای خانگی استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدئو پروژکتور ایسر X1323WH به صفحه محصول مراجعه کنید.

همچنین پس از مطالعه مقاله 10 ویدئو پروژکتور برتر آموزشی اداری ، می توانید با تماس با ما اطلاعات بیشتری از همکاران ما بگیرید.

2 نظر در “10 ویدئو پروژکتور برتر آموزشی اداری

  1. sajjad گفت:

    کدومو بخریم؟
    واسه دانشگاه میخوام
    نور کلاس قابل کنترله تقریبا و ترجیحا بشه از طریق کامپیوتر خاموش و روشن کرد؟

    1. محمد صانعی گفت:

      برای دانشگاه رزولوشن معمولا 1024×768 پیشنهاد می شود. و اگر می خواهید کیفیت نوشته ها و متون خیلی خوب باشه و جزئیات تصویر مهمه برند ان ای سی مدل 303X را پیشنهاد می کنیم، و با استفاده از نرم افزار Virtual Remote می توانید پنل کنترل را روی کامپیوتر داشته باشید و دستگاه را خاموش و روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *