وبلاگ, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور مشهد, ویدئو پروژکتورهای اپسون _Epson

معرفی ویدئو پروژکتور EPSON EB-S05

ویدئو پروژکتور اپسون EB-S05
  • شدت روشنایی: ۳۲۰۰ انسی لومن
  • وضوح تصویر: SVGA – 800 x 600
  • نسبت کنتراست: ۱۵,۰۰۰:۱
  • عمر لامپ: ۱۰,۰۰۰ ساعت
  • تکنولوژی ساخت:  ۳LCD
  • درگاه های اتصال: VGA – HDMI – USB – VIDEO – AUDIO


معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-S05

در سالی گذشته شرکت اپسون ویدئو پروژکتور میان رده ای به نام EB-S05 که مناسب مصارف ادارای، خانگی، کلاس درس و اتاق های کنفرانس می باشد را به بازار عرضه کرد.

این دستگاه علاوه بر رزولوشن SVGA و گستره ای از قابلیت های متنوع، از شدت روشنایی ۳۲۰۰ انسی لومن برخوردار است. خوشبختانه کیفیت رنگ در این دستگاه افزایش پیدا کرده و تصاویر با دقت رنگ بیشتری نمایش داده می شوند. به علاوه، تنظیم و راه اندازی ویدیو پروژکتور EPSON EB-S05 به راحتی انجام می شود.

عمر لامپ با دوام این پروژکتور که یکی از ویژگی های آن است، در حالت اقتصادی به ۱۰,۰۰۰ ساعت می رسد و از این جهت، اگر قصد داشته باشید که هر روز و به مدت ۱۵ سال فیلم تماشا کنید، این پروژکتور سرگرمی را برای این مدت تضمین می کند. افزون بر این که با پروژکتور اپسون EB-S05 می توانید از تماشای تصاویری به بزرگی ۳۵۰ اینچ لذت ببرید.

نسبت کنتراست ۱۵,۰۰۰:۱ ویدئو پروژکتور اپسون EB-S05 باعث تولید سایه های واضح و غنی ترین رنگ مشکی می شود. این ویدئو پروژکتور در محیط های روشن نیز تصاویر واضح و خوش رنگی را با جزئیات دقیق پخش می نماید.

کیفیت بالا و تصاویر درخشان 

به لطف فناوری ۳LCD شاهد افزایش سه برابری شدت روشنایی تصویر این پروژکتور اپسون نسبت به سایر محصولات رقیب هستیم. همچنین کیفیت و وضوح تصویر این دستگاه نیز بسیار قابل قبول است.

درگاه های ورودی و خروجی ویدئو پروژکتور اپسون EB-S05

اتصالات پروژکتور EB-S05 شامل USB 2.0 Type A، USB 2.0 Type B، VGA in، HDMI in، کامپوزیت و ورودی صدا می شود.

نتیجه گیری 

اگر به دنبال یک پروژکتور میان رده و چند منظوره با قیمتی مناسب هستید، ویدئو پروژکتور اپسون EB-S05 را به شما توصیه می کنیم. لازم به ذکر است، در کنار مزایا و ویژگی هایی که این دستگاه دارد، باید گفت که یکی از معایب این پروژکتور عدم پشتیبانی از کیفیت Full HD دانست. هرچند که بیش از ۶۰ درصد پروژکتورهای حال حاضر بازار نیز از Full HD پشتیبانی نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *