وبلاگ

اپسون 2065 : ویدئو پروژکتور مخصوص سالن کنفرانس

shakhes3

اپسون 2065

اپسون 2065 : ویدئو پروژکتور مخصوص سالن کنفرانس

سالن های کنفرانس امروزه بیش از هر چیز دیگری نیاز به یک ویدئو پروژکتور دارند تا تصاویر مربوط به جلسه و سمینار را نمایش دهند. برای این کار ویدئو پروژکتور شما باید از شاخص های استاندارد مربوطه پشتیبانی کند. اول از هر چیز دیگری برای نمایش تصاویر باید روشنایی محیط را کم کنید. اما مقدار آن نباید خیلی کم باشد که برای بینندگان اختلال ایجاد کند. زیرا بعضی از افراد در هنگام سمینار ها به یادداشت مطالب می پردازند. که برای دیدن و نوشتن نیاز به روشنایی کافی داریم. بنابراین برای نمایش تصاویر توسط پروژکتور، باید از انسی لومنز بالاتر دستگاه استفاده کنیم. ویدئو پروژکتور اپسون 2065 دارای رزولوشن 1024×768  می باشد و دارای روشنایی 5500 انسی لومنز می باشد. این ویدئو پروژکتور مناسب سالن کنفرانس های متوسط می باشد. با این ویدئو پروژکتور شما می توانید تصویری با ابعاد 4 تا 6 متر عرض دریافت کنید.

کیفیت تصویر و رزولوشن

ویدئو پروژکتور اپسون 2065 دارای رزولوشن 1024×768 با نرخ تصویر 4:3 می باشد. به لطف روشنایی و انسی لومنز بالای دستگاه. امکان تماشای تصاویر واضح و با کیفیت را حتی در ابعاد بزرک مانند 4 یا 6 متر عرض امکان پذیر کرده است. همچنین کنتراست 15,000:1 این ویدئو پروژکتور، به شما امکان تماشای تصاویر شارپ و با کیفیت را ارائه می دهد.

ویژگی و امکانات

ویدئو پروژکتور اپسون 2065 امکانات مختلفی را در خود جای داده است که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. این ویدئو پروژکتور قابلیت وایرلس شدن (به صورت آپشنال) دارد که به کمک آن می توانید تلفن هوشمند خود و یا تبلت و لپ تاپ را متصل کنید و از آن تصویر دریافت کنید. همچنین می توانید با استفاده از برنامه های Creston و RoomView پروژکتور خود را تحت شبکه وایرلس مدیریت کنید. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور اپسون 2065 دارای قابلیت Split Screen می باشد که می توان دو تصویر همزمان از دو پورت مختلف را دریافت کرد. به طور مثال، یک تصویر در پورت VGA دارید و یک تصویر دیگر در پورت HDMI، حال می توانید با فعال کردن قابلیت Split Screen دو تصویر را به طور همزمان بر روی ویدئو پروژکتور داشته باشید.

ویدئو پروژکتور اپسون 2065 دارای طول عمر لامپ 10,000 ساعت در حالت اکو می باشد که برای مدت زیادی شما را از خرج و مخارج سرویس دور نگه می دارد. و زمانی که وقت تعویض لامپ رسید، همانجا می توانید به تعویض فیلتر دستگاه نیز اقدام کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون 2065 از لحاظ فیزیکی به صورت کامپکت و فشرده ساخته شده، بنابراین با این ابعاد کوچک و مناسب، به شما این اجازه را می دهد که به راحتی بتوانید ویدئو پروژکتور را حمل کنید و برای سمینار ها و جلسات خود آماده باشید.

پورت ها و اتصالات

اتصالات پروژکتور اپسون 2065

ویدئو پروژکتور اپسون 2065 دارای پورت های تصاویر کاملی می باشد. این ویدئو پروژکتور دارای دو پورت HDMI می باشد، که یکی از این دو پورت از MHL پشتیبانی می کند. به کمک پورت MHL می توانید با کابل گوشی تلفن همراه خود یا تبلت را به ویدئو پروژکتور متصل کنید و تصویر خود را انتقال دهید. البته دستگاه شما باید از MHL پشتیبانی کند. علاوه بر این پورت، دو عدد پورت VGA نیز تعبیه شده است که در کنار هر کدام از این دو یک پورت Audio In برای انتقال صدا زمانی که دستگاه خود را با VGA وصل کرده اید استفاده می شود. همچنین یک پورت مجزا سریال RS-232C نیز تعبیه شده است.

همچنین یک پورت Composite نیز تعبیه شده است که اتصال دستگاه های قدیمی تر را برای کاربر امکان پذیر می کند. این پورت از 3 فیش رنگی زرد برای ویدئو و قرمز، سفید برای انتقال صدا استفاده می گردد.

یک پورت VGA به همراه Audio Out به رنگ خاکستری نیز موجود می باشد که به وسیله آن می توانید تصویر انتقال داده شده به پروژکتور را به جای دیگری منتقل کنید. به طور مثال به یک مانیتور و یا حتی یک ویدئو پروژکتور دیگر.

همانطور که مشاهده کردید ویدئو پروژکتور اپسون 2065 جزو معدود دستگاه های زیر 20 میلیون تومان می باشد که امکانات و قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. این ویدئو پروژکتور از کیفیت و روشنایی زیادی برخوردار بوده است که امکان غلبه بر نور محیط را دارا می باشد که مناسب برای جلسات، سالن های کنفرانس و مکان هایی که دارای نور محیطی بالایی است، می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *