اخبار فناوری

CES 2020 : اپسون EF-100

اپسون EF100

پروژکتور اپسون EF100

در یک اعلامیه با شروع نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس، شرکت اپسون از ویدئو پروژکتور لیزری جدید خود به نام EF-100 رونمایی کرد. شرکت اپسون اولین شرکتی می باشد که در زمینه پروژکتور های خانگی وارد شده است و در این اواخر این ویدئو پروژکتور را با قیمت 999 دلار به بازار عرضه کرده است.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 در اندازه 9x21x23 سانتی متر با وزن 2.7 کیلوگرم می باشد. این دستگاه در ابعاد کوچک و به صورت فشرده و کامپکت ساخته شده است و از تکنولوژی نور جدید شرکت اپسون به نام MicroLaser استفاده می کند. این ویدئو پروژکتور توانایی خروجی نور 2000 انسی لومنز با رزولوشن تصویر 1280×800 را دارا می باشد.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 از تکنولوژی چیپ های LCD برای تشکیل تصاویر بهره می برد. همچنین گفته شده است که توانایی نمایش تصویر تا سایز 150 اینچ را دارا می باشد. همچنین با اتصال دانگل اندروید امکان استفاده از ویدئو پروژکتور به عنوان یک دستگاه استریم مجزا را نیز به شما ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 به طوری طراحی شده که به آسانی قابل جابه جایی و قابلیت استفاده به عنوان دستگاه پرتابل را داشته باشد. این ویدئو پروژکتور اپسون به شما حالت نصب به صورت عمودی و افقی را امکان پذیر می کند و همچنین تنظیمات کافی در جهت تصحیح کی استون را به شما ارائه می دهد.

به همراه دانگل Android TV

برای نمایش محتوا به صورت بی سیم، پورت HDMI جهت اتصال دانگل و پورت USB برای تامین برق آن وجود دارد.

این دستگاه توسط اپسون به طوری طراحی شده است که قابلیت جابه جایی داشته باشد و مزیت بیشتری به نسبت دستگاه های دیگر که به طور دائمی در مکانی نصب می شوند و از پورت ها های مختلفی پشتیبانی می کنند دارد. بنابراین در این ویدئو پروژکتور فقط یک پورت HDMI وجود دارد و برای اتصال دستگاه های متعدد باید دستگاه قبلی را جدا کنید. علاوه بر این پورت، دو پورت USB نیز تعبیه شده است که برای تامین برق دانگل و سرویس و به روز رسانی دستگاه استفاده می شود. اما قابلیت استفاده به عنوان اتصال فلش و نمایش تصاویر از آن را ندارد.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 به دسته ویدئو پروژکتور های پرتابل این شرکت اضافه شده که هرساله محبوبیت این دستگاه ها بیشتر می شود.

اما این رقابت متفاوت از تکنولوژی 3LCD یا منبع نور لیزری آن و لومنز 2000 آن می باشد. زیرا در این ابعاد دستگاه، این روشنایی خوب می شود. همچنین این ویدئو پروژکتور در رزولوشن 720P HD به نمایش تصاویر می پردازد که کیفیت بسیار خوبی جهت نمایش مطالب می باشد.

تنوع رنگ

ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 در رنگ های سفید و خاکستری با کد EF-100W و رنگ مشکی یا کوپر EF-100B موجود می باشد.

ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور

  • رزولوشن نیتیو 1280×800، امکان پخش سیگنال هایی تا (1080p (1920×1080
  • روشنایی 2000 انسی لومنز
  • تکنولوژی 3LCD که دیگر هیچ اثر رنگین کمانی وجود ندارد.
  • منبع نور لیزری با عمر لامپ 20,000 ساعت
  • به همراه دانگل Android TV وایرلس
  • اسپیکر داخلی به همراه پورت خروجی صدا 3.5 میلیمتری استریو

2 نظر در “CES 2020 : اپسون EF-100

  1. ali گفت:

    سلام

    لطفا در خصوص نحوه تبدیل برق دستگاه به سیستم برق ایران و یا استفاده از آداپتور توضیح بدهید . باتشکر

    1. سلام. باید از مبدل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *