اخبار فناوری

CES 2020 : ویدئو پروژکتور ایسر B250i

Acer B250i

ایسر B250i

شرکت ایسر ویدئو پروژکتور پرتابل جدید خود را به نام B250i با یک سیستم صوتی داخلی استودیویی معرفی کرد. این ویدئو پروژکتور در سایز 20x20x8 سانتیمتر می باشد، که با این ابعاد کم امکان جابه جایی آن در یک کوله پشتی و کیف امکان پذیر می باشد.

تصاویر با رزولوشن FULL HD با منبع نور LED و فوکوس اتوماتیک

ویدئو پروژکتور ایسر B250i توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 1080p را به همراه فوکوس اتوماتیک دارا می باشد. این ویدئو پروژکتور امکان خروجی نور 1000 انسی لومنز را به همراه کنتراست 5000:1 دارد.

همچنین این ویدئو پروژکتور دامنه گسترده ای از Color Gamut 120% و فضای رنگ Rec. 709 را دارد. لامپ LED ویدئو پروژکتور B250i تا 30,000 ساعت طول عمر لامپ را تضمین می کند. این طول عمر بالا هزینه جایگزینی لامپ به صورت پی در پی را کاهش می دهد.

با ایسر B250i به صورت با سیم و بی سیم به نمایش تصاویر بپردازید

ویدئو پروژکتور ایسر B250i راه های متفاوتی برای اتصال به دستگاه ها جهت نمایش تصاویر را دارد. این ویدئو پروژکتور از روش های با سیم و بی سیم برای نمایش تصاویر استفاده می کند. نمایش تصاویر به صورت بی سیم (Wireless Mirroring) تحت شبکه Wi-Fi امکان پذیر می باشد. با این قابلیت می توانید هر دو تلفن هوشمند اندروید و IOS را علاوه بر یک پورت استاندارد HDMI که برای نمایش تصاویر از لپ تاپ و یا کامپیوتر می باشد استفاده می شود. علاوه بر این پورت ها، پورت USB-C (برای نمایش تصاویر و شارژ کردن) و پورت USB-A نیز موجود می باشد. ویدئو پروژکتور ایسر B250i نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری جهت نمایش تصاویر به صورت وایرلس ندارد. و فقط با اتصال برق آن می توانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید.

قیمت و موجودی

ویدئو پروژکتور ایسر B250i در آمریکای شمالی در ماه April با قیمت 699 دلار به فروش خواهد رسید. و در بازار چین در یک ماه قبل یعنی March با قیمت 5699 یوان چین عرضه خواهد شد.

در نهایت، قیمت و مشخصات ممکن است با توجه به منطقه جغرافیایی و عرضه آن فرق کند. اطلاعات تکمیلی و مشخصات بیشتر را می توانید در سایت رسمی ایسر دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *