دیتا_ویدئو پروژکتور, وبلاگ, ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور سونی, ویدئو پروژکتور مشهد

بررسی اجمالی ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36

SONY-VPL-FH36 - featuring image

بررسی اجمالی ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36

روشنایی و رزولوشن بالا و نیاز به نگهداری و مراقبت کم – عملکرد عالی برای هر محیطی

ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36 به گونه ای طراحی شده است تا شما بتوانید از آن به راحتی برای هر محیطی که نیاز به پروژکتوری با کیفیت بالا دارید استفاده کنید.

روشنایی، قدرت زوم و فاصله پرتاب نور به همراه دامنۀ لنز شیفت گستردۀ خود (بدین معنی که می توان در زوایای مختلف آن را نصب کرد) باعث می شود این پروژکتور حتی در محیطی با نور نسبتاً زیاد، عملکردی قابل قبول داشته باشد.

فناوری BrightEra سونی با محافظت از پنل های LCD در برابر نور مضر UV ، خلوص رنگ را نیز در طول عمر دستگاه حفظ می کند.

همچنین ویژگی های هوشمندانۀ لامپ و فیلتر چرخشی، باعث کاهش خرابی و هزینه می شود.

SONY VPL-FH36 دارای ویژگی های متنوعی از جمله Edge Blending (تصحیح لبۀ تصاویر در زمانی که از چند ویدئو پروژکتور در کنار هم استفاده می کنیم) ، Signage (طرح ریزی برای برنامه های تبلیغاتی) و ویژگی های پیشرفته ای مثل side-by-side image (قابلیت تصویر در تصویر) و DICOM (نوعی فرمت و فایل تصویری که در علوم تصویربرداری پزشکی کاربرد فراوانی دارد) باعث می شود پروژکتور سونی FH36 یک انتخاب مناسب برای مکان هایی باشد که نیاز به کیفیت، نصب و راه اندازی منحصر به فرد دارد.

SONY VPL-FH36

ویژگی ها

  • 3LCD WUXGA BrightEra Panel Technology این تکنولوژی منحصر به فرد سونی، باعث رنگ بندی دقیق تر، روشنایی بالاتر و عمر طولانی تر با هزینه هایی کمتر می شود.

brightfra


  • Ultra High Resolution (رزولوشن بسیار بالا) : ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36 دارای رزولوشن WUXGA) 1920×1200) با نسبت تصویر 16:10 می باشد که کیفیتی بسیار مطلوب از تصویر ارائه می دهد.


  • روشنایی و خروجی رنگ 5200 انسی لومنز : روشنایی و خروجی رنگ 5200 انسی لومنز در این پروژکتور تصویری بسیار واضح در نور محیطی نسبتاً زیاد می دهد که باعث می شود این محصول بسیار مناسب باری سالن های بزرگ، آمفی تئاتر، مساجد، کلیساها و اتاق های کنفرانس بزرگ باشد.


  • قدرت زوم بالا (X1.6) و نسبت پرتاب استاندارد 1.4 تا 2.3 : قابلیت زوم بالا و نسبت پرتاب لنز استاندارد این دستگاه، باعث انعطاف پذیری بیشتر در محل قرار گیری این پروژکتور نسبت به صفحه نمایش می باشد.


  • دامنۀ لنز شیفت +60% عمودی و +-32% افقی : محدودۀ تغییر لنز گستردۀ VPL-FH36 ، بدین معنی است که این پروژکتور می تواند در زوایای مختلف نسبت به وسط پرده نمایش بدون محدودیت خاصی نصب گردد.


  • طول عمر لامپ : طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36 در حالت عادی 2500 ساعت و در حالت صرفه جویی، 3500 ساعت می باشد.


  • همزمان بودن زمان تعویض لامپ و فیلتر : همزمانی زمان تعویض لامپ و فیلتر، باعث می شود تعداد مراجعات به تعمیرکار خیلی کمتر شود.


  • قابلیت تعویض لنز (لنز های سفارشی Z1032 و Z1024 ) : پروژکتور سونی FH36 برای انعطاف پذیری بیشتر در نصب، این امکان را به شما می دهد تا از بین لنزهای مختلف، لنز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


  • قابلیت Edge Blending : در مواقعی که از چندین ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36 استفاده می نماییم، در محل همپوشانی تصاویر، خطوطی افقی و عمودی ظاهر می شود، با استفاده از قابلیت Edge Blending ، خطوط تا حد امکان از بین می رود و تصویری یکپارچه خواهیم داشت.


  • قابلیت Warping Projection (تصحیح تصویر بر روی سطح منحنی) : در مواقعی که تصویر بر روی سطح مقعر یا محدب می افتد، قابلیت Warping Projection به کاربر این امکان را می دهد که بتواند تصاویری تصحیح شده و مستطیلی داشته باشد.


  • قابلیت تصویر در تصویر : با استفاده از این قابلیت می شود به صورت همزمان از دو ورودی مختلف (RGB + یک ورودی دیگر) تصویر گرفت. این امکان در مواردی مثل ویدئو کنفرانس و DICOM بسیار کاربردی است.


  • DICOM GSDF Simulation : ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36 برای شبیه سازی DICOM GSDF (به معنی HDMI with computer signals) پیشنهاد می شود که مطابقت دارد با GSDF (تابع نمایش استاندارد Grayscale) از استاندارد پزشکی برای DICOM (تصویربرداری دیجیتال و ارتباطات در پزشکی)


  • طیف گسترده ای از تنظیمات تصویر : این طیف گسترده از تنظیمات تصویر، اجازه می دهد تا پروژکتور تقریباً در هر مکانی نصب شود.


  • تطابق رنگ : VPL-FH36 تنظیماتی دقیق جهت تصویر کامل، رنگ بندی و تنظیم رنگ برای تصویر اصلی ارائه می دهد.


  • مصرف انرژی کمتر نسبت به مدل های قدیمی تر : مصرف انرژی پایین تر باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود.


ترجمه و تألیف: ProjectorPrice.ir

بررسی اجمالی ویدئو پروژکتور SONY VPL-FH36

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *