وبلاگ

ایده های جالب برای نصب ویدئو پروژکتور

ایده های جالب برای نصب ویدئو پروژکتور

در اینجا قصد داریم تا ایده های جالب برای نصب ویدئو پروژکتور را باهم بررسی کنیم. نصب کردن یک ویدئو پروژکتور می تواند همراه کلی خلاقیت و ایده شود. این ایده ها می تواند کمک زیادی به زیبایی خانه و محل نصب ویدئو پروژکتور کند. در این سری قصد داریم تا مجموعه ای از ایده های انجام شده را با شما به اشتراک بگذاریم. شما هم می توانید از نصب ها و ایده های خود عکس بگیرید و برای ما بفرستید تا با اسم شما در این سایت و مجموعه های بعدی به اشتراک بگذاریم.

شماره 1: نصب یک قفسه

ایده قفسه نصب ویدئو پروژکتور

این یک ایده جالب هست که فقط با نصب یک قفسه چوبی در دیوار رو به رو، یک فضا برای ویدئو پروژکتور اختصاص یافته که کاملا ویدئو پروژکتور را از دید حذف می کند و مزاحمتی در این باره ایجاد نمی شود. کابل ها را نیز می توانید از پشت دیوار رد کنید و علاوه بر این، پس از وصل کردن کابل برق می توانید با تهیه یک دانگل وایرلس، از لپ تاپ، گوشی همراه و تبلت خود فیلم و فایل های خود را بر روی ویدئو پروژکتور به صورت بی سیم پخش کنید.


شماره 2: نصب در فضای یک چراغ

ایده نصب در فضای چراغ ویدئو پروژکتور

در این قسمت پروژکتور بر روی پایه سقفی نصب شده و بر اساس تم اتاق، با ایجاد یک استوانه بر روی سقف، پروژکتور را درون آن قرار داده. با کمی خلاقیت بیشتر می توانید به طور مثال، با به کار بردن چند لامپ LED یا ریسه RGB، در این حالت خلاقیت بیشتری هم اعمال کنید.


شماره 3: ایجاد یک فضا با سقف کناف

ایده سقف کناف نصب ویدئو پروژکتوردر این مورد، با ایجاد یک سقف کناف و اختصاص دادن یک فضا برای پروژکتور، فضای جذابی را ایجاد کرده. همچنین با به کار بردن ریسه های RGB در هنگام شب، به دلیل اینکه نور به صورت مستقیم نیست و مقدار آن کم می باشد، نور کافی را برای تماشای یک فیلم ارائه می دهد. دیگر مزیت سقف کناف این هست که می توانید کابل های خود را به راحتی از آن رد کنید.


شماره 4: ایجاد یک قفسه کشویی

ایده قفسه کشویی نصب ویدئو پروژکتور

در این عکس می بینید که با ایجاد یک فضا در سقف و قرار دادن یک درب کشویی در مقابل آن، فضا را بسیار منظم و پروژکتور را از دید خارج کرده است.


شماره 5: قرار دادن در پایه میز
ایده قرار دادن در پایه نصب ویدئو پروژکتور

این حالت یکی از جالب ترین ایده ها برای نصب ویدئو پروژکتور می باشد. در این قسمت با ایجاد یک فضا به عنوای پایه میز، پروژکتور را درون آن قرار داده و مزیت دیگر آن، این است که به راحتی دسترسی به پورت های پروژکتور امکان پذیر می باشد. و در صورت نیاز به اتصال یک دستگاه جدید، ویدئو پروژکتور در دسترس می باشد.


شماره 6: ایجاد یک قفسه کتاب یا فیلم

ایده قفسه کتاب نصب ویدئو پروژکتور

در این عکس همانطور که مشاهده می کنید، ویدئو پروژکتور در مرکز یک قفسه نصب شده است و در دو طرف آن امکان قرار دادن کتاب و یا فیلم های خود را قرار دهید.

ایده های جالب برای نصب ویدئو پروژکتور

منبع تصاویر: پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *